2012. január 26., csütörtök

Lovemarks design brand könyv - Jelenlegi ára: 3 000 Ft .

Harmadár, 3. 000 Forint. Az első viszi. Valóban új. Ráadásul gyönyörű egy könyv. De nekem egy is elég belőle.
Ahhoz, hogy a nagy márkák életben maradhassanak, el kell érniük, hogy vásárlóik feltétlen hűséget érezzenek irántuk. Csak így tudják megkülönböztetni magukat a feljövőben lévő, ismeretlen márkák millióitól. "A titok nyitja a titokzatosságban, az érzékiségben és a meghittségben keresendő. Kultuszmárka akkor születhet, ha elkötelezzük magunkat a létrehozásuk mellett - ez a márkák jövője. " Kevin Roberts szenvedélyesen hisz abban, hogy az üzleti életben is mind nagyobb hangsúlyt kap a szeretet. A Lovemarksban, ebben az üzleti élet filozófiáját megfogalmazó, úttörő munkában Roberts beszámol arról az útról, amelyet a termékek a védjegyekig, a védjegyek a márkákig megtettek, és arról a lépésről, amelyet a márkáknak meg kell tenniük, hogy kultuszmárkákká válhassanak. Robert érdekfeszítő, ám kritikus beszámolója a márkákról felnyitja a szemünket. Érvei egyértelműek: a márkák elerőtlenedtek. A megoldás? Olyan termékek létrehozása, amelyek elég erősek ahhoz, hogy a fogyasztókkal hosszú távú, érzelmeken alapuló kapcsolatokat alakítsanak ki.  
Méretek:  205x245x17
EAN:  9789635491193
ISBN:  9635491646, 9635491190
Oldalszám:  228 oldal
Nyelv:  magyar
Kötésmód:  cérnafűzött keménytáblás
Eredeti cím:  Lovemarks



Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Az aukció vége: 2012-01-24 21:57
. Lovemarks design brand könyv - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Fontos